Brev:
Ud at rejse uden børnene
11. maj 2009
Alder:
6 mdr.
Ud at rejse uden børnene
Hej Helen.
Mange tak for dit svar ang Frederiks søvnproblemer. Vi fik tjekket hans ører og ingen problemer, så det var dejligt,
Jeg har et spørgsmål ang ferie uden børn. Min mand har givet mig en tur til London i 4 dage, når børnene er 8 mdr. De skal passes af mormor og morfar, som de meget ofte ser og er trygge ved, så det er jeg også. Jeg vil bare høre om du har nogle råd, så det hele går lidt lettere.
De skal sove i deres weekendsenge, og dem har de begge lidt svære ved at finde ro i og vågner meget. Jeg er jo også lidt nervøs ved, at det bliver endnu værre, når vi ikke er der.
Vi rejser torsdag morgen og tilbage søndag aften, hvor de ser os begge dage. Hvor meget kan børn i den alder huske? Jeg er lidt nervøs for, at de ikke kan huske os?
Håber du har lidt tips og ideer både til at gøre det lettere for mine forældre, men også så vi slapper af og nyder London:-)
Hilsen Nina